Friday, February 12, 2010

teringat mase lalu...

after sooooo many years.....
tetibe teringat balik kt sume kawan2....
korang igt kt kt aku x eah....
xpe la...yg penting ak nk sgt jumpe korang!!!
rindu la...bile da besa ni...
tetbe teringat tym kecik2 dulu...
huhu..(cm a besa sgt) hehe...
if possible...
nk jumpe membe tym skolah dulu....
tym kite skolah rendah....
skola menengah....
hurm....

kepade yg penah jd kawan....
hope korang x lupe a kt aku ea...
terharu bile kt fb dapat jmpe balik kawan lame...
sj je cari korg... x sangke korng still igt kt aku ea...
haha...stakat ni... ak jumpe sara alya, shazwina, atiqa nordin,
sara nazirah, zetty, azra, n ramai lg a ak nk jumpe...

tym form 2 dulu...
ak nk jumpe aiza amierah, masyitah, sharieza, dayana, nadrah...
sume kwn kt skola...
x lupe gk yg kt hostel dulu...
nurul rahimah roslan, fadhillah daud, aisyah alias,
sari intan norsyamimi, norazatul aida, anis rohaiza...
wahhhhhhh~~~~~ ramai lg a.....
mizzzz all of u guys!!!!!

o ye.... dulu ade kakak2 yg baik gk...
igt lg x kt ak ntah...
k.azila, k.athirah, k.louie, k.eza....
ane ntah sume g kn...
hm....

if igt kt aku....
email tw....eqash_naj@yahoo.com...

sape2 yg kenal diorang...
bgtw a eah....
haha

No comments:

Post a Comment